teamgirls

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sockervadd & Tuggummi - 30 oktober 2012 10:23

Hej alla jordinvånare! Jag skulle bara säga att jag och Tuggummi brukar spela ett jätte bra retro spel som heter: Habbliehotel.Zapro.org  . Det är jätte roligt! Tycker verkligen att din borde regestrera er där.

 

Det är snälla personaler osv. Och Tuggummi är personal där! Men inte jag...Men jag har ansökt iaf  .

 

Så du vet så heter jag Sockervadd där och Tuggummi heter Polkagrisen. 

 

Så det var allt:). Till nästa gång  klappa hundvalpar och raka apor;D! Hejdå!

 

PS: Om ni undrar varför rubriken heter "LALALLALA" så är det för att jag inte kom på någon rubrik till detta inlägg ;D. OCH DET HAR BÖRJAT SNÖAT JIPPI

Av Sockervadd & Tuggummi - 29 oktober 2012 12:24

Den här låten är jättebra ;)

Av Sockervadd & Tuggummi - 25 oktober 2012 19:51

Letat efter en sån här ;P

Av Sockervadd & Tuggummi - 21 oktober 2012 20:59

Hackaren är ju läskig.. Skulle DÖ om han/hon kom in i mitt rum när jag låg och sov.

Av Sockervadd & Tuggummi - 20 oktober 2012 16:14

  X-factor♥! Älskar det programet! 

Jag hejar på nästan alla:). Men jag hejar nog mest på Awa,Isac,J.E.M:). Frida HAR jag hejat på tils hon åkte ut igår:(. Det var dåligt:(. Men,men någon måste ju åka ut någon gång...

Vilken hejar just du på? Skirv gärna en kommentar vilken just du hejar på i X-factor:). 

Då blir jag och Tuggummi glada;D. 

 

//Sockervadd♥♥♥

Av Sockervadd & Tuggummi - 20 oktober 2012 16:09

Run the world girls med beyonce! Vad tycker ni om låten? Skriv gärna en kommentar om vad ni tycker:).

Själv tycker jag att låten är jätte bra! Har börjat gillat Beyonce lite grann;). 

 

//Sockervadd♥♥♥

Av Sockervadd & Tuggummi - 9 oktober 2012 20:27

AHAHHAHAHA! den hära låten tyckte jag var JÄTTE bra när jag var liten :D

 

//Sockervadd♥♥♥

Av Sockervadd & Tuggummi - 3 oktober 2012 16:00

Hej alla jordinvånare! Asså ibland kan jag bli trött på en sak....Det är att om man tillexempel ger ett förslag på en lek också vill inte andra leka den leken så säger dom :

NEEJ! Dom säger typ så så här jätte argt. Men vadå? Det är väll bättre att ge ett förslag än att bara stå helt tyst. Eller typ om man har fattat fel så kanske man gör något fel i en lek så kan dom skrika:

MEN VAD GÖR DU! så. Det skulle vara bättre om man kunde säga:

Men du du ska göra så här. Så förklarar man....

Jaja, det var allt för mig tills nästa gång klappa hundvalpar och raka apor;D! 

Hejdå♥

 

//Sockervadd

 

Hej hej!

Länkar

♥Presentation♥

Sockervadd kommer skriva med lila färg och Tuggummi med ljusblå :)
Hoppas ni trivs i våran blogg. :D

♥Besöksstatistik♥

♥Fråga oss♥

0 besvarade frågor

♥Omröstning♥

Hur gammal är du just nu?
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 Vuxen

♥Klocka♥

♥Sök i bloggen♥

♥Senaste inläggen♥

♥Speciella TeamGirls läsare♥

Kategorier

Arkiv

RSS

♥Kalender♥

Tuggummi & Sockervadd

   

:):):):)::):):):):)



:):):):)::):):):):)

Du är besökare


Ovido - Quiz & Flashcards