teamgirls

Alla inlägg under september 2012

Av Sockervadd & Tuggummi - 30 september 2012 11:13

Hej alla jordinvånare! Igår när jag skulle gå till min ridning (Bor granne med ridskolan) så såg jag att en i gruppen före mig rammlade av hästen mitt under en galopp  . Sen när jag kom till stallet och jag hållde på och ryktade min häst så kom två st i min rid grupp och sa att ambulansen skulle komma! Och  hon som rammlade av hadde ont i nyckelbenet och i armen...Vi har bara en ute ridbana dom håller på och bygger en inne bana. Sen när jag hade sadlat och tränsat så kom ambulansen. Och då gick jag ut med min häst dukka och skulle kolla liksom vad som va på gång. Men min häst fick inte vara nära en tjej häst som var där ute för då kunde dukka börja sparkas. Dom hatar varan. Men jag kunde gå ut och titta endå bara att jag var lite avstånd mellan dukka och den dära tjej hästen. Kommer inte i håg vad hon hette. Men jag såg inte så bra. Men sen körde ambulanse i väg med henne. Sen var det min grupp som skulle börja rida. Dukka är ganska tjurig av sig. Men det är min favvo häst endå. Alla säger att hon är tjurig och att hon ibland kan sparkas. Men mot mig så är hon jätte snäll och gullig. Hon är mörkbrun och har en stor vit fläck på ryggen. Vi skulle gallopera och tölta. Det gick jätte bra! Hon var duktig. Och hon är ganska sprallig av sig. Hon är inte tjurig när man rider på henne. Men okej ibland kan hon vara det när man ryktar henne  säger folk. Men jag har aldrig varit med om det. Hon vela verkligen gallopera. Hon gjorde fyrsprång:D. Det var roligt. Det var allt för mig..Till nästa gång klappa hundvalpar och raka apor;D! Hejdå♥♥♥

 

PS: Nästa vecka ska jag ha en häst som heter Brorsan:). Han är  SKIT SNABB

 

 

//Sockervadd

Av Sockervadd & Tuggummi - 28 september 2012 19:01

  Hät är jag och min pojkvän på gthotel♥♥♥ Älskar han sååååååå mycket  

Av Sockervadd & Tuggummi - 28 september 2012 18:44

Heej!

Just nu på gt är det gangman style party!

LOGGA IN ELLER REGRISTRERA ER HÄR: GTHOTEL.ORG

 

Kortis inlägg

Av Sockervadd & Tuggummi - 23 september 2012 11:38

Vill vara så bra   

Ser så lätt ut ju..

Av Sockervadd & Tuggummi - 21 september 2012 21:13

Hej jordinvånare! Nu har jag precis varit på ett disko med Tuggumm  ! Det var jätte roligt! Diskot var bara till för mellanstadiet. Och diskot började klockan 6 och slutade 9. Och sen typ klockan halv åtta så kom det en FAKIR!! Tuggummi och jag fick en jätte bra plats! Vi filmade också. Vi ska kanske lägga ut några video klipp på bloggen när fakiren uppträde. Men asså fakiren var ganska läskig när han kom in. Det var typ mörkt i salongen så kom han med en stor och lång hatt och en svart rock och typ ett par glasögon:D! Men det såg läskigt ut.Också hade han långt hår. Också var det typ spökmusik när han kom in:D. Sen så tog han av sig glasögonen och typ började prata lite i mikrofonen. Sen så bjöd han typ upp en från publiken upp på golvet. Så tog fakiren av jackan och fakiren kanske var ca 40 år. Så tog han en tjuga och en häftaparat. Så tog han tjugan mitt på hans bröst och häftaparaten till killen. Så sa han typ att killen skulle häftafasst tjugan på hans bröst!! Asså sjukt äckligt! Så då gjorde ju killen det!! Hi,Okej det kanske inte låter så äckligt och läskigt som jag skriver men om du skulle vara där så skulle du nog också ha tyckt att det skulle vara äcklitg och läskigt typ;). Sen tog han en glödlampa och en hammare. Så la fakiren glödlampan i handen så krossade fakiren glaset med hammaren.  Så mosade fakiren glaset med handen! Så lät det i mikrofonen hur han krossade glödlampan. Sen åt han glaset!! Och han åt det nära mikrofonen så allt knaster hördes   !  Okej,jag årkar inte skriva allt äckligt och läskigt som han gjorde.....Men det äckligaste var nog när han stack genom en nål igenom munnen och igenom handen! Sen efter åt så fick han massor av applåder. Sen sa han att man kunde träffa honom i cafe rummet (Det var ett rum i "soffan" där vi hade diskot). 

Så då gick ju jag och Tuggummi dit:). Och vi fick hans auto på papper och på armen. Och jag vela ha en auto i pannan så då fick jag det. Och sen tog jag och fakiren ett grupp foto tillsammans  . Det fotot ska jag kanske lägga ut på bloggen:). 

 

Det var allt för den hära kvällen! 

 

Till nästan gång klappa hundvalpar och raka apor!! Hejdå;D. 

 

 

//Sockervadd♥♥♥

Av Sockervadd & Tuggummi - 20 september 2012 16:06

Hejsan svejsan!

Längtar till imorgon kväll, då är det disco

på skolan!

Alltså i något ställe som kallas ''Soffan''   

Då ska det komma en fakir dit.

Fakir: Te.x ligger på glasbitar och spikar, håller

på med eld, slukar svärd.

Ska bli så coolt!

Kan kanske visa en video eller en bild sen.

Vi kommer ju inte sitta från kl 6-9 och titta på han vi kommer

ju också dansa osv.

Seeees!

 

Av Sockervadd & Tuggummi - 20 september 2012 16:00

Bästa låten ju ;)

Hej hej!

Länkar

♥Presentation♥

Sockervadd kommer skriva med lila färg och Tuggummi med ljusblå :)
Hoppas ni trivs i våran blogg. :D

♥Besöksstatistik♥

♥Fråga oss♥

0 besvarade frågor

♥Omröstning♥

Hur gammal är du just nu?
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 Vuxen

♥Klocka♥

♥Sök i bloggen♥

♥Senaste inläggen♥

♥Speciella TeamGirls läsare♥

Kategorier

Arkiv

RSS

♥Kalender♥

Tuggummi & Sockervadd

   

:):):):)::):):):):)



:):):):)::):):):):)

Du är besökare


Ovido - Quiz & Flashcards